Winkelwagen (0) Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden!

Suggesties en klachten

Suggesties

Wij vinden het belangrijk klantgericht en klantvriendelijk te werk te gaan.

Wij streven naar een grote tevredenheid onder onze klanten.

Wanneer je ervaringen heeft gehad, in goede of in slechte zin, horen wij dit graag. Heb je tips, suggesties, op en/of aanmerkingen, laat het ons dan weten.

  • Hoe zie je ons over vijf jaar?
  • Wat voor producten mis je nog?
  • Wat zou anders kunnen?

Wij stellen je mening zeer op prijs en alleen met behulp van jouw feedback kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.


Klachten

Wij streven naar grote tevredenheid onder onze klanten. Mocht je nu toch een slechte ervaring hebben gehad, dan horen wij dit graag. Wij zien jouw klacht als mogelijkheid om onze service en communicatie te verbeteren.

Wanneer je niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van je bestelling of de manier waarop wij je te woord hebben gestaan, dan kun je over deze afhandeling een klacht indienen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Alleen met je opmerkingen en/of suggesties kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Op werkdagen voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzondenAltijd 30 dagen zichttermijn en mogelijkheid tot retournerenBreed assortiment met altijd sherpe prijzenGratis afhalen mogelijk in Soest op werkdagen
Betaalmethoden