Winkelwagen (0) Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden!

Garantie en defecten

Garantietermijn

Givt garandeert dat elk door haar geleverd product voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt een fabrieksgarantie, zoals deze door de fabrikanten op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover jou zullen nakomen.

Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen. Givt heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd repareren door de leverancier of fabrikant.
Voordat je een product retour zendt, verzoeken wij je in het bezit te zijn van een RMA bevestiging, zo kunnen wij je aanvraag sneller afhandelen. Je kunt een RMA-nummer aanvragen bij onze klantenservice.

Voor kleine problemen vindt je vaak een oplossing in de handleiding van het product. Daarnaast kun je voor vragen met betrekking tot een product ook de klantenservice van desbetreffende fabrikant raadplegen. De contactgegevens en antwoorden op veel gestelde vragen vindt je op de website van de fabrikant.


Uitgesloten van garantie

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

  • gebroken schermen, tenzij dit gebrek reeds aanwezig was bij bezorging
  • schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • vocht- of waterschade
     

Defect bij ontvangst

Heb je een defect product ontvangen dan dien je binnen 14 dagen na constatering van het defect contact met ons op te nemen. Op de pagina retourneren kun je hier meer over lezen.

Betaalmethoden